Навчальна лабораторія (Нікіфорова А.О.)

Шановні учні 7-11 класів!

Щиро вдячна за ваші старання і виконані домашні завдання! Ви стійко приймаєте виклики часу і заслуговуєте повагу!  Іноді потік інформації такий великий, що приходиться нагадувати, в даний момент проектна діяльність. Завжди тішусь тим, які проекти ви складаєте, вірю що буду радіти вашим дослідженням і зараз, і звичайно оціню вашу творчість!

Давайте пригадаємо теми навчальних проектів: ( пам’ятаємо один проект на вибір; проекти дані по темам наперед, щоб ви визначились)

7 клас

  1. Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.
  2. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.
  3. Дослідження якості води з різних джерел.
  4. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
  5. Способи очищення води в побуті.
  6. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.
  7. Еколого – економічний проект: «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет»

8 клас

  1. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.
  2. Хімічний склад і використання матеріалів.

9.Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

9клас

  1. Виготовлення мила з мильної основи.
  2. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
  3. Друге життя паперу.
  4. Дослідження хімічного складу їжі.
  5. Хімічний склад жувальних гумок.
  6. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.
  7. Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону.)

( нумерація згідно порядку вивчення тем)

  1. Видатні вітчизняні вчені як учені й особистості
  2. Екологічна ситуація в моій місцевості: відчуваю, думаю, дію.
  3. Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.

10 клас

21.Синтез білків.

  1. Збалансоване харчування – запорука здорового життя.
  2. Виведення плям органічного походження.
  3. Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості.
  4. Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів.
  5. Переробка побутових відходів в Украіні та розвинених краінах світу.
  6. Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями.
  7. Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас.
  8. Виготовлення виробів із пластикових пляшок.
  9. Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Украіні.
  10. Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок.

 

11 клас

  1. Неорганічні речовини у фармації ( або в домашній аптечці) і харчовій промисловості.
  2. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.
  3. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *