Організація освітнього процесу в умовах карантину

Домашнє завдання

5А клас

Українська мова:

  1. Вивчити правила на стор. 152, виконати вправу 415
  2. Вивчити правила на стор. 155, виконати вправу 421
  3. Виконати тестові завдання на стор. 158
  4. Вивчити правила на стор. 159, виконати вправу

Українська література:

  1. Читати стор. 190 – 219, вивчити напам’ять вірш. П. Тичини «Гаї шумлять» (стор. 200)

Зарубіжна література:

  1. Читати розділи 11 – 12 твору «Аліса в країні див»
  2. Виконати завдання на стор. 257 (усно)
  3. Прочитати стор. 259 – 264, за бажанням вивчити вірш напам’ять

Історія:

  1. Прочитати § 21, відповідати на запитання на стор.149
  2. Прочитати § 22, відповідати на запитання на стор.157

Математика:

  1. Опрацювати § Виконати № 913, 914, 916, 921, 926, 932, 948, 952
  2. Опрацювати § 35. Виконати № 971, 972, 975, 977, 982, 986, 1002, 1006, 1008

Англійська мова:

  1. Вправа 2, стор. 131
  2. Вправа 1, стор. 135
  3. Вправа 3, стор. 135
  4. Вправа 2, стор. 137

Німецька мова

  1. Стор. 97 (записати слова, переклад, вивчити)
  2. Вправа 3 на стор. 97 читати
  3. Стор. 160, правила «Модальні дієслова» – опрацювати, вправа 4 на стор. 98 (письмово)

Природознавство:

  1. Прочитати § 34 – 36, стор 156, запитання 6 (заповнити таблицю)
  2. Творче завдання: стор 151, запитання 5 (9 – 12 балів)

Основи здоров’я:

  1. Прочитати § 23, 24, 25

Інформатика:

§26-27 (прочитати) вправа 4 ст.242

Англ. мова

1 група – (Захарченко О.В)

Підручник Впр. 2 стр.131 вчити діалог, впр 1 стр 135, впр 3 стр 135, впр 2 стр137, впр 3 стр 138

Граматичний підручник: впр 5 стр 170-171, впр1 стр 204-205, впр5 стр 227

Англ. мова (група Мичак О.В.)

https://drive.google.com/file/d/1FPx2qu1IRt5ytZ45tcgq3vFlmuSnur4T/view?usp=sharing

Інформатика

§26-27 (прочитати) вправа 4 ст.242

Зарубіжна

Перечитати розділ 7-12 твору «Аліса в країні див», виконати завдання до розділів на стор 247,254,256,257. Прочитати стор 259-264. За бажанням вірш на пам’ять

Математика

1. Прочитати §35( розглянути приклади, в зошит записати правила),
розв’язати №970, 976, 980, 983, 985, 991, 993, 1009, 1013, 1033*(виконання цієї вправи по бажанню).

Німецька мова

  1. Стор 109, записати в словник нову лексику- назви лісових тварин; прочитати текст стор 110, впр 4
  2. Стор 111, записати в словник назви диких тварин; опис дикої тварини
  3. Стор 115,119, записати в словник назви домашніх тварин; прочитати текст впр 5 стор 116
  4. Виконати завдання по QRcode – стор 114
  5. Виконати завдання по QRcode -стор 115
  6. Написати листа за зразком впр 4, стор 121

Історія

Читати §21 і відповідати на запитання стор 149

Читати §22 і відповідати на запитання стор 157

Природознавство

Тема Дом. завд.
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів Пар. 33 питання в кінці пар. ( усно)
Різноманітність організмів . РослиниТварини Пар. 34 , порівняти рослин і тварин

 

Основи здоровя

  1. Прочитати § 23, 24, 25

з французької мови

Французька мова (група Дзюгал Л.В.)

https://www.youtube.com/watch?v=nJ03KjwiIVM&feature=youtu.be – послухай пісню

Впр.2,3 стор. 130

Стор. 134 – записати слова

Впр.5 стор. 135

6

1.Д\з з української мови-параграфи 45-46,впр.379,381,385.

Українська література– виконати завдання 2і3 на с.156. Скласти кросворд або тест до повісті «Тореадори з Ваюківки» 12питань.

2.Зарубіжна література

Прочитати по підручнику с.170-175. Вивчити визначення хайку на с.172. Вивчити на пам’ять чотири хайку за власним вибором.Прочитати по підручнику с.176-178,вивчити на пам’ять вірш «Моє серце в верховині» с.178

3.ГЕОГРАФІЯ.

Прочитати параграфи 43-46, тести-перевірка онлайн будуть проходити кожного тиждня. Силка для проходження теста буде відправлена в групу класа.

4.МАТЕМАТИКА

  1. Прочитати §28( розглянути приклади, записати правила в зошит),

розв’язати №1246, 1249,1270, 1262,1265,1267.

  1. Прочитати §29( розглянути приклади, записати правила в зошит),

розв’язати № 1316, 1319, 1332.

5.АНГЛ МОВА

група Олесі Володимирівни

Підручник:

Впр 5 стор 121, впр 4 стор 124-125 прочитати і скласти 5 запитань до тексту, впр 5 стор 125,  впр 7 стор 125, впр 7 стор 125

група Анни Олександрівни

Підручник: впр. 2(читати, перекладати); впр. 3 , 4 (письмово). Впр. 6(письмово).ст. 131; впр. 6 ст. 132 – написати листа. Ст. 133 впр. 1 (читати, перекладати). Впр. 2.ст. 134 (читати, перекладати), впр. 3 (відповіді на запитання письмово).

Англійська мова (Мичак О.В.)  https://drive.google.com/file/d/1WoZ-l3HhGDoYQazU_bv4vd5QCVXlgWsz/view?usp=sharing

6.Історія

Прочитати параграфи 40,41 відповідати на запитання.

Прочитати параграфи 43,44 скласти 8 тестових запитань

7.Основи здоровя

Прочитати параграфи 22-24, виконати завдання с.128, 134

8.Німецька мова

  1. До теми «Я, моя родина» -заповнити табличку: WaskonnendieElternunddieKinderMachen? -впр 1, стор 170
  2. До теми «Я, моя родина»впр 2, стор 174, поєднати вирази, записати словосполученнями
  3. До теми «Я, моя родина»переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nlwIPxRem3U, прочитати текст, відповісти на запитання  впр 6, стор 175- письмово
  4. Виконати тест стор 177, письмово

 

9.Біологія

Тема Дом. завд.
Водорості(зелені, бурі, червоні) Пар. 38 питання в кінці пра. ( усно)
Мохи Пар. 39, порівняти водорості і мохи

 

10.Трудове навчання (хлопці)

  1. Тема: Вибір об’єкта проектування. Оздоблення виробів з деревини. Поняття про якість виробу. Вплив різних чинників на якість виробу

Домашнє завдання

Підготувати повідомлення «Якість виробу з деревини»,  «Оздоблення виробів з деревини».

Підібрати на власний смак зразок декоративного свічника з фанери.

 

  1. Тема: Моделі-аналоги декоративного свічника з деревини

Домашнє завдання

Підібрати малюнок декоративного свічника з деревини

Визначити  необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

 

  1. Тема: Коструювання деталей виробу. Складання композиції для оздоблення.

Домашнє завдання

Підібрати композицію для оздобленнядекоративного свічника(малюнок орнамента)

11.Інформатика

§19-20 (прочитати) вправа 1 ст.166

12.Французька мова (група Дзюгал Л.В.)

Стор.130 Текст Впр.11 стор.130

Впр. 4,5 стор.127 (письмово)

Впр.6 стор. 127

Впр. 7,8 стор. 128

Алгебра

Опрацювати параграф 27 . Виконати № 1009,  1013, 1018, 1021*

Опрацювати  параграф 28 . Виконати № 1032, 1034, 1038, 1040

Опрацювати параграф 29. Виконати № 1058, 1060, 1062, 1064, 1066

 

Геометрія

Опрацювати параграф  21. Виконати № 579, 591, 593, 596

Опрацювати параграф  22. Виконати  № 611, 615, 616

Опрацювати параграф 23. Виконати № 625, 635

Хімія

  • 21 номер 158, 161. §22 номер 170
  • 23 номер 174
  • номер 177, 178

Фізика

  • 24-29, усно відповідати на запитання після параграфів, Вправи 23(7,8), 26(4), 27(4,5),28(3)

Англійська мова

Ст.  132 впр. 7, ст.133 впр. 2, ст. 134,  ст.. 135 впр. 4.

Історія

  • 14, відповідати на запитання на ст.. 141, § 15 скласти 7 запитань (письмово)

Біологія

Ст. 184 – виконати дослідження в зошиті,(завдання на 8 балів), ст. 186 творче завдання (завдання на 9-12), § 43, біологічний словник, вроджена поведінка, набута поведінка, інстинкт, научіння, стратегія поведінки, безумовний рефлекс, § 44-45, творче завдання: підготувати повідомлення на тему:

  1. Чому мігрують тварини
  2. Як тварини користуються знаряддями праці.

 

 

Зарубіжна література

Опрацювати ст.. 245-246(виписати цікаві факти О.Генрі ), прочитати новелу О. Генрі «Дари Волхвів». (впр 7 стр. 256 письм), прочитати новелу «Останній листок» О. Генрі ( скласи порівняльну характеристику С’юДжонс, прочитати твір Г. Уеллса «Чарівна крамниця»

 

Німецька мова

  1. Впр 3 стор 115,доповнити речення, записати
  2. Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=ulvvOfSqtlY

Записати нову лексику в словник впр 1, стор 116

  1. Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=dlSoM2OG0r0, Намалювати план своєї квартири, позначити назви кімнат
  2. Намалювати план своєї кімнати, позначити предмети, меблі
  3. Описати свою квартиру, дім за зразком вправи 5 стор 118

 

Географія

Прочитати тектонічна будова Рел’єфи Євразії. Загальні риси клімату Євразіїї. Скласти тест з теми «Клімат Євразії» 12 питань

Укр мова і література

Укр мова

Впр 442, 443, 445

Українська література

Читати «Русалонька з 7 В» Марина Павленко

Основи здоров’я

Старий підручник(2007р.) – прочитати параграфи 27,28,29

Новий підручник(2015р.) – прочитати параграфи 19,20,21

Інформатика

§21-23 (прочитати)

Укр.літ.

Проч. М . Павленко”Русалонька із 7- В абоПрокляття роду Кулаківських”

 

Укр. мова.

Вправи 442,443,445.

 

Фізика.

Прочитати параграфи  24-29, усно відповідати на запитання після параграфа, виконати вправи 23(7,8), 26(4), 27(4,5), 28(3

 

Хімія.

Парагр. 21-24.Впр. 158,161,170, 174, 177, 178

 

Інформатика

  • 21-23 (прочитати) виконати практичне завдання на ст.176-179

 

Зарубіжна література

чит. с.231-272.

 

Географія

Прочитати «Тектонічна будова. Рельєф Євразії. ЬЗагальні риси клімату Євразії» скласти 12 тестових запитань на тему «Клімат Євразії»

 

Англійська мова

Анна Олександрівна

  1. Впр. 5- заповнити пропуски. Впр. 2, ст. 32 – читати, перекладати. Впр.5 ст. 32. WB. Ст. 34 впр. 1,2,3,4,5

Олеся Володимирівна

Підручник: вправа 3-5 стор 47

Граматичний підручник: стор 106 – 108 вправи, 119-121 вправи.

 

Історія

Парагр.14,15.Відповідати на звпит .с.141

 

Німецька мова

1.Впр.2, 3 стор.126, записати слова на стор.126 у словник з перекладом, вивчити. 2. Стор. 129 записати слова у словник з перекладом, вивчити, впр.3 стор.129-130

Основи здоров’я

Старий підручник(2007р.) – прочитати параграфи 27,28,29

Новий підручник(2015р.) – прочитати параграфи 19,20,21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АЛГЕБРА

 

  1. Прочитати §23( розглянути приклади, в зошит записати визначення і схему),

 

розв’язати №853, 856, 867(1,2), 877(1, 3).

 

  1. Прочитати §24( розглянути приклади, в зошит записати послідовність розв’язування задачі за допомогою рівняння( стр.177)),

 

розв’язати №903, 905, 922, 927.

 

ГЕОМЕТРІЯ

 

  1. Повторити §17-20( повторити означення, властивості, теореми), по цим темам буде самостійна робота,

 

розв’язати завдання для перевірки знань №4 ( §17- §20), стр. 118-119, з 1 по 9 завдання.

 

  1. Опрацювати §21( записати означення, теореми, зробити відповідні малюнки),

 

Розв’язати № 580, 582, 584, 590, 594.

 

 

  1. Опрацювати §22( записати означення, теореми, зробити відповідні малюнки),

 

Розв’язати № 608, 612, 616.

Французька мова

  1. Переглянути відео наказового способу дієслів https://www.youtube.com/watch?v=KRu-Umw2tFI&feature=emb_logo, виконати вправу 5, стор 130
  2. Записати нову лексику, стор 130-131
  3. Впр 7 стор 132, прочитати, підібрати заголовки
  4. Впр 8 , стор 132 , виконати тест+-
  5. Створити постери на захист природи, РЕСУРС-BIGHUGELAB

Біологія

Тема Дом. завд.
Тестовий самоконтроль Стор. 180
Поведінка тварин у природі та методи її вивчення Опрацювати пар. 42, завдання в кінці параграфу

Біологія :

Прочитати параграф 45-46, с.216 дайте відповідь на запитання – (7 балів);

с.216 виберіть одну правильну відповідь – (8-10 балів)

с.220 дайте відповідь на запитання – (7 балів)

с.220 виберіть одну правильну відповідь – (8-10 балів)

с.220 поміркуйте – (8-10 балів)

с.220 творче завдання розв′яжіть задачу -(10 балів)

с.220 10 завдання розвяжіть задачу – 10 балів

Опрацювати параграф 47-48

Алгебра:

Опрацювати параграф 20. Виконати №781, 784, 786, 793

Опрацювати параграф 21. Виконати № 810, 812, 818

Опрацювати параграф 22. Виконати № 835, 837, 840

 

Геометрія:

Опрацювати параграф 24. Виконати № 883, 886, 892, 896

Опрацювати параграф 25. Виконати № 908, 912, 918, 930

Опрацювати параграф 26. Виконати № 945, 947, 951, 955, 962

Фізика:

Прочитати параграфи 30-32. Скласти конспект, усно відповідати на запитання до параграфів та виконати завдання до параграфів.

 

 

Українська мова

Опрацювати параграф 34-37. Виконати вправи 410, 420, 427, 432

 

Українська література

Прочитати сторінки 142-177.

«Шпага Славка Беркути» читати.

Хімія

Повторити параграф 27. Виконати № 209, 210

Опрацювати параграф 29. Виконати № 226, 227

Опрацювати параграф 30. Виконати № 236, 238

Опрацювати параграф 31. Виконати № 246, 247

Опрацювати параграф 32. Виконати № 256

Зарубіжна література

Прочитати сторінки 243-270

Всесвітня історія

Опрацювати параграф 22-24 відповідати на запитання

Основи здоров’я

Прочитати параграфи 16, 17. Виконати завдання на сторінці 115

Німецька мова

  1. Прочитати текст впр 4 стор. 130, записати інформацію про Німеччину
  2. Записати столиці федеральних земель Німеччини, знайти і показати на карті-Впр. 6, стор 131
  3. 3. Обрати відповідні заголовки до текстів- впр 3, стор 132-133
  4. Підібрати назви до знаків дорожного руху -Впр 2, стор 135
  5. Написати листа за зразком впр 4, 142, доповнити текст

Інформатика

§22-25 (прочитати); вправа 3 ст.163

Геометрія.

Опрацювати параграф 22-26,вивчити формулиплощ (є на обох форзацах підручникибілякожноїфігури), виконати #831,848,854,860,883(1),885,889,893,894,909(1),915

Хімія.

Скласти конспект хімічнихвластивостейоксидів, кислот, основ, солей & 27,29,30,32 ; номера 209, 210, 226, 227, 236, 238, 246, 247, 256

Англійська мова

Павліченко Граматика ст. 187-189 впр. 10-16

Англійська мова (група Мичак О.В.) 

https://drive.google.com/file/d/1e8j_t56zwpK7AKk1GIQic1TRZk7nR4qI/view?usp=sharing

Зарубіжна література.

Написатитвір на подвійномуаркуші на одну з тем “Дон Кіхот – вічний образ”, “Чи є місце в сучасномужитті Ромео та Джульєтті”

1.опрацювати у підручнику с.237-238; прочитатисонетиЛ.деГонгори с 239-240;

  1. опрацюватисторінку с.243-245, скластитаблицю « Особливостікласицуизму»
  2. прочитатикомедіюМольєра «Міщанин-шляхтич» ,скласти характеристику пана Журдена; завдвання 24,33,34 на с. 269-270

Українська література.

ПрочитатиНінаБічуя ” Шпага Слава Беркути”

Алгебра

Опрацювати на сторінці 185-186 приклади 1, 2,3 і 4(за бажанням), виконати#841, #845, #847 та завдання на с.197-198

Всесвітня історія

Опрацювати& 13. 14, 15, 17

Українська мова

Опрацювати & 32-33, вправи 371,390 письмово

Географія

Прочитати &45,46,47; скласти в зошит словник термінів з теми « Природокористування»

Фізика

&31-32 вправа 31 (2-5) 7*; вправа 32 (1-6) 7*,8*

Німецька мова

вправа 2,3 с.141. Підготувати розповідь про Україну; вправа 4 с.142 письмово. Додатково підготувати презентацію « Україна»

 

Біологія  

Тема Дом. завд.
Аналізатори, зоровий аналізатор. Пар. 40, 41, скласти правила гігієни зору
Слуховий аналізатор. Пар.42, скласти правила гігієни слуху

 

Основи здоров’я

Прочитати параграфи 16, 17. Виконати завдання на сторінці 115

 Інформатика

§22-25 (прочитати) вправа 3 ст.175; вправа 3 ст.163

Французька мова (група Дзюгал Л.В.)

Лексика стор.163

Стор.165 Текст Впр.10,11 стор.166

Стор. 171 Текст Впр.10,11 стор.172

Історія

  1. Всесвітня історія . Опрацювати параграф 25, відповідати на запитання на стор. 225
  2. Історія України. Опрацювати параграф 23, відповідати на запитання на стор. 210, п. 24, виконати завдання 11 на стор. 216 ( письмово)
  3. Географі 9 клас
  4. Прочитати параграфи 33,35 заповнити таблицю Легка прмисловість України і світу
Назва галузі Чинники розміщення Центри розміщення
  1. Прочитати параграф 35,36 зробити дослідження у форматі ppt Традиційні продукти харчування в Україні та країнах – сусідах

Німецька мова

1.впр.2,  стор. 131

  1. впр. 3 стор.133, ( прочитати) впр. 4,5 стор.134 завдання до тексту
  2. стор. 142, записати слова у словники з перекладом, впр. 3 стор. 143

4 Додатково. Підготувати презентацію на вибір про Німеччину , Австрію, Швейцарію або Люксембург.

Англійська мова

1.Впр. 7 стор 120 ( прочитати , перекласти)  впр. 9 стор. 122 до тексту.

2.Впр. 2 стор. 125 ( записати слова у словник з перекладом, вивчити) Впр. 3, стор.126 ( прочитати, перекласти) , впр. 4 стор. 127 До тексту

  1. впр.3 стор. 131стор. ( записати слова у словник з перекладом, вивчити) впр.4 стор. 132

Додатково. Підготувати презентацію на вибір про Англію, Шотландію, Уельс  або Північну Ірландію

Зарубіжна література

Опрацювати стор. 207 – 269

Українська мова

Опрацювати параграф 29, впр.328( використовуючи схему на стор. 183-184)

Українська література

Прочитати поеми Т.Г.Шевченка «Катерина», «Наймичка», написати в зошитах літературні паспорти творів. Вивчити напам’ять вірш « Доля» на стор. 239 у підручнику

Фізика

Впр. 33( 1-6), 7*, впр. 34( 1,3,4,5,) 6*7*

Алгебра

Повторити параграфи 15-20, виконати #815,#822, #824(1,2), 826 та завдання на стор. 188-189

Геометрія

Опрацювати параграфи 18-22, виконати № 890, 896, 910,915.933,935,977,979. Працюйте по збірникам ДПА Істера

Хімія

Повторити параграф 28, завдання № 209.

Опрацювати параграф 29, № 218,220; параграф 30, №224; параграф 31, №229, 230

Біологія

Тема Дом. завд.
Докази еволюції Пар. 44 тести в кінці пар.
Еволюція людини Пар. 45,  тести в кінці пар.

 

 

Основи здоров я

Опрацювати § 17,18, дати відповіді на запитання анкети ст. 129-136.

Правознавство

Теми Домашнє завдання Знання, уміння
Адміністративні правопорушення. стор.161-165 опрацювати, вивчити поняття стор.166-167;

виконати письмово тестові завдання, дослідити статті 12, 24-1, 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення;

скласти п’ять тестових завдань до теми

Учень/учениця:

пояснює та застосовує поняття «адміністративне правопорушення», «злочин», «кримінальний проступок»;

характеризує адміністративну та кримінальну відповідальність неповнолітніх;

наводитьприклади адміністративних правопорушень і злочинів, адміністративних стягнень і кримінальних покарань;

аналізує окремі статті відповідних нормативно-правових актів;

розв’язує правові ситуації з використанням знань і положень адміністративного, кримінального законодавства України щодо неповнолітніх;

вчиняє власні дії відповідно до норм права в різних видах правовідносин;

висловлює судження щодо особливостей адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.

Злочини. Кримінальний проступок. стор.167-173 опрацювати, скласти ментальну карту до поняття «Злочин» (ознаки), ступінь тяжкості, доповнити малюнками;

скласти п’ять юридичних ситуацій за темою, письмово розв’язати

 Інформатика

§27-29 (прочитати) виконати практичну роботу на ст.204

Географія 9 клас

Прочитати параграфи 33,35 заповнити таблицю Легка прмисловість України і світу

Назва галузі Чинники розміщення Центри розміщення

Прочитати параграф 35,36 зробити дослідження у форматі ppt Традиційні продукти харчування в Україні та країнах – сусідах

 

Англійська мова

Граматика ст. 187-189 впр. 10-16 письмово. Домашнє читання Herbert Wells” The Treasure in the Forest”. Всі вправи письмово.

АЛГЕБРА

1. Повторити §15-20 ( повторити формули з цих тем) по цим темам буде самостійна робота, розв’язати завдання для перевірки знань(§15-20), стр. 189, з 1 по 9 завдання.

2. Опрацювати §21( записати правила, розглянути приклади розв’язування задач), розв’язати №901, 905, 911.

3. Опрацювати §22( записати правила, розглянути приклади розв’язування задач), розв’язати №931, 936, 947, 949.

Розв’язати з збірника підготовки до ДПА( автор Істер та інші), ВАРІАНТ 3, ВАРІАНТ 7.

ГЕОМЕТРІЯ

  1. 1. Повторити §15-17 ( повторити означення, теореми, формули з цих тем)) по цим темам буде контрольна робота, розв’язати завдання для перевірки знань №4(§15-17), стр. 164, з 1 по 9 завдання.2. Опрацювати §18( записати означення, теореми, розглянути приклади розв’язування задач), розв’язати №890, 892, 894.

    3. Опрацювати §19( записати означення, теореми, розглянути приклади розв’язування задач), розв’язати №908, 910, 919, 922.

    Розв’язати з збірника підготовки до ДПА( автор Істер та інші), ВАРІАНТ 3, ВАРІАНТ 7.

Фізика

  • 33,34; впр. 33(1-6),7*; впр. 34 (1,3,4,5),6*,7*.

Основи здоров я

Опрацювати § 17,18, дати відповіді на запитання анкети ст. 129-136.

Французька мова

Тест-контроль «Франкофонія» , ст.201 тест № 5.

Підготувати PPT «Canada» (Квебек), «Чому потрібно вчити французьку

мову ?»( міні-твір 15-18 речень).

Українська мова

  • 29,впр. 321,323,326.

Українська література

Читати Т.Г. Шевченко поема «Катерина», написати твір-есе «Ічужому научайтесь , й свого не цурайтесь».

Німецька мова

Впр.2 ст 131 слова у рамочці- записати у словник , впр. 4 ст.134 до тексту , впр. 3 ст.134.

Англійська мова

( під-групаХуденко Л.Г.)

Впр. 2 ст. 185 (письмово), ст.262 Unit 6(6.1) правило «умовні речення» 2 типу розібратися

Інформатика

  • 29-30, ст.191-205, впр. 2 ст.199.

Хімія

Повторити §28 №209;§29 №218;§30 №224; §31 № 229,230.

Біологія

Тема Дом. завд.
Докази еволюції Пар. 44 тести в кінці пар.
Еволюція людини Пар. 45,  тести в кінці пар.

Історія

  1. Всесвітня історія . Опрацювати параграф 25, відповідати на запитання на стор. 225
  2. Історія України. Опрацювати параграф 23, відповідати на запитання на стор. 210, п. 24, виконати завдання 11 на стор. 216 ( письмово)

Правознавство

Теми Домашнє завдання Знання, уміння
Адміністративні правопорушення. стор.161-165 опрацювати, вивчити поняття стор.166-167;

виконати письмово тестові завдання, дослідити статті 12, 24-1, 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення;

скласти п’ять тестових завдань до теми

Учень/учениця:

пояснює та застосовує поняття «адміністративне правопорушення», «злочин», «кримінальний проступок»;

характеризує адміністративну та кримінальну відповідальність неповнолітніх;

наводитьприклади адміністративних правопорушень і злочинів, адміністративних стягнень і кримінальних покарань;

аналізує окремі статті відповідних нормативно-правових актів;

розв’язує правові ситуації з використанням знань і положень адміністративного, кримінального законодавства України щодо неповнолітніх;

вчиняє власні дії відповідно до норм права в різних видах правовідносин;

висловлює судження щодо особливостей адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.

Злочини. Кримінальний проступок. стор.167-173 опрацювати, скласти ментальну карту до поняття «Злочин» (ознаки), ступінь тяжкості, доповнити малюнками;

скласти п’ять юридичних ситуацій за темою, письмово розв’язати

Інформатика

§27-29 (прочитати) виконати практичну роботу на ст.204

10А

 

Географія

Вивчаємо країни Америки. Особливості ГП. Склад регіону. Природні умови і ресурси регіону. Виконати Практичну роботу№5 Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем економічного розвиткау.

Знати 25 країн +столиці, вміти показувати на карті

 Німецька мова

1.впр.19 стор.133 ( дочитати до кінця виконати завдання)

2.стор.138. ( прочитати інформацію про австрійські міста, відповісти на запитання до тексту)

3.Підготувати повідомлення або презентацію на одну із тем «Wien – dieHauptstadtvon Österreich»,

„ Die  bekannteste Städte von  Österreich“ , „ Die Sehenswürdichkeiten von Österreich“

4.стор. 141 – 142, впр. 1, впр.2 стор. 143 ( письмово)

Англійська мова   Підручник Get 200 впр. 10,11, 12, 13, 14,15, 16. Ст.. 73-74 (письмово)

Історія України  § 19, 20, 21, 23

Всесвітня історія § 14,15,16

Хімія Опрацювати §26,27 №194,197,198,204,205§28,29 №210,211,218,219,220 §30 №226

Фізика§34,35 №34 (2,3,4,6) 7* №35(3,5,6,7) §36,37,38 №36(2,3,4)№37(2,3)4*

МатематикаКапіносов ЗНО 2020 §1-14 №1-10

Зарубіжна література Прочитати стор.190-230, вивчити напамять «Осіння пісня» стор.210-211

Украінська моваОпрацювати теоретичний матеріал з теми «Правопис складних слів». Скласти 24 тестові запитання з теми.

Українська література В. Винниченко «Момент»прочитати. Записати аналіз твору у зошит.

Біологія

Тема Дом. завд.
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів Пар. 44, питання в кінці пар.
Клітинний цикл. Ріст і розвиток клітин Пар. 44,  завдання на стор. 186

 

 

Громадянська освіта

Теми Домашнє завдання
Медіа і демократія.

Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю

стор.137-139 – опрацювати;  дослідити, які права мають медіа та яка міра їхньої відповідальності;

стор.138 №2 письмово рубрика «Порівнюємо та обмінюємося думками №1,2»;

стор.139 №2 ознайомитися з текстом Кодексу; занотувати правила подання скарги на діяльність медіа

Медіаринок та медіавласність стор.140-141– опрацювати;  дослідити різні моделі функціонування медіа в суспільстві;

стор.140 №1, 2 письмово; скласти рекламу щодо виставки робіт скульптора О. Леонова, який експонується у закладі освіти

Маніпулятивний вплив медіа

Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів

стор.142-146 – опрацювати; знати форми та мету медійних маніпуляцій; проаналізувати, як маніпуляції впливають на наші цінності;

стор.144 №1; дослідити матеріали проекту StopTake

стор.146 рубрика «Громадянська активність»;  № 1 – усно; №2, 3 – письмово; рубрика «Застосуйте знання»; № 1 – усно; №2 – письмово

Стандарти подання інформації.

Медіаграмотність

стор. 146-151- опрацювати; дослідити сутність стандартів подання інформації; знати техніки критичного мислення;

стор.148 – № 1,  №2 – письмово;

стор.149 – скласти таблицю письмово

Цифрова ідентичність стор.152-154- опрацювати; дослідити поняття цифрової ідентичності та особливості формування соціальної й цифрової ідентичності;

стор.152 – заповнити таблицю

стор.154 №1, 2, 3 – письмово

Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті стор.154-156– опрацювати; дізнатися, як захистити свої права у віртуальному світі; підготувати одне  повідомлення на вибір: «Кіберзлочини», «Кібербулінг», «Секстінг», «Грумінг».

Скласти пам’ятку «Як не стати жертвою кіберзалякування»

Інформатика

Опрацювати презентацію https://drive.google.com/file/d/1MWye5rTWiQQYMDhQQvpcJpr1h270YVc0/view?usp=sharing

Також підготувати характеристику однієї з українських СЕД

10Б

  1. Укр. мова – Опрацювати теоретичний матеріал з теми»Правопис складних слів. Скласти 24 тестових запитання з теми.
  2. Укр. літ. – Причитати В. Винниченка «Момент», Записати аналіз твору у зошит.
  3. Зарубіжна літ.- Прочитати стор. 190-230, вивчити напам’ять «Осіння пісня» стор. 210-211
  4. Англійська мова – Підготувати розповідь про улюблений вид спорту. Створити презентацію про відомих спортсменів України та світу. Написати розповідь про Олімпійські ігри.
  5. Німецька мова – Презентація «Одне німецьке місто».За підручником Сотникова- Німецька для 10 класу( 6 рік навчання)2012 рік видання- виконати тест стор 139. Впр 3 стор 141, письмово доповнити речення. Впр 4 стор 148- повідомлення про відомого українця.
  6. Французька мова –Переглянути відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=ME0VfYYVQNM.Виконайте завдання на сайті Франсєфасильhttps://www.podcastfrancaisfacile.com/texte/le-musee-du-louvre.html: прослухати текст, прочитати текст, виконати вправи з аудіювання і читання. Виконайте завдання на сайті Франсєфасильhttps://www.podcastfrancaisfacile.com/dialogue/paris-texte-francais-facile.html: прослухати текст, прочитати текст, виконати вправи з аудіювання і читання.Україна- на францмові- твір 15-18 речень або презентацію.Київ- підготувати презентацію.
  7. Історія України – § 19,20,21,23,
  8. Всесвітня історія-§ 14,15,16
  9. Математика-Геометрія: Збірник Мерзляк А.Г. стор. 96 виконати письмово.Алгебра:читати § 18-23(для допомого можна використати відео уроки), вивчити таблицю похідних(форзац таблиці 3Ю4), виконати №2,3,4,6,8 до § 19 та №2,3,5,7 до § 20.
  10. Біологія –
Тема Дом. завд.
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів Пар. 44, питання в кінці пар.
Клітинний цикл. Ріст і розвиток клітин Пар. 44,  завдання на стор. 186

 

  1. Географія-Вчимо країни Америки(країна +столиця).Підготуватиррt. за темами:1) Бананові республіки:типові ознаки та сучасний розвиток.2) Панамериканське шосе – дорога через три Америки.
  2. Фізика – Опрацювати § 34,35, вправа. 34(2,3,4,6)7*вправа 35(3- 7), § 36-38, вправа 36(2-4), вправа 37(2,3),4*
  3. Хімія –Опрацювати § 26,27, вправа №194,197,198,204,205
  4. Технології – Скласти план виконання проекту «Дизайн сучасного одягу

 

Громадянська освіта

Теми Домашнє завдання
Медіа і демократія.

Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю

стор.137-139 – опрацювати;  дослідити, які права мають медіа та яка міра їхньої відповідальності;

стор.138 №2 письмово рубрика «Порівнюємо та обмінюємося думками №1,2»;

стор.139 №2 ознайомитися з текстом Кодексу; занотувати правила подання скарги на діяльність медіа

Медіаринок та медіавласність стор.140-141– опрацювати;  дослідити різні моделі функціонування медіа в суспільстві;

стор.140 №1, 2 письмово; скласти рекламу щодо виставки робіт скульптора О. Леонова, який експонується у закладі освіти

Маніпулятивний вплив медіа

Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів

стор.142-146 – опрацювати; знати форми та мету медійних маніпуляцій; проаналізувати, як маніпуляції впливають на наші цінності;

стор.144 №1; дослідити матеріали проекту StopTake

стор.146 рубрика «Громадянська активність»;  № 1 – усно; №2, 3 – письмово; рубрика «Застосуйте знання»; № 1 – усно; №2 – письмово

Стандарти подання інформації.

Медіаграмотність

стор. 146-151- опрацювати; дослідити сутність стандартів подання інформації; знати техніки критичного мислення;

стор.148 – № 1,  №2 – письмово;

стор.149 – скласти таблицю письмово

Цифрова ідентичність стор.152-154- опрацювати; дослідити поняття цифрової ідентичності та особливості формування соціальної й цифрової ідентичності;

стор.152 – заповнити таблицю

стор.154 №1, 2, 3 – письмово

Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті стор.154-156– опрацювати; дізнатися, як захистити свої права у віртуальному світі; підготувати одне  повідомлення на вибір: «Кіберзлочини», «Кібербулінг», «Секстінг», «Грумінг».

Скласти пам’ятку «Як не стати жертвою кіберзалякування»

Інформатика

Опрацювати презентацію https://drive.google.com/file/d/1MWye5rTWiQQYMDhQQvpcJpr1h270YVc0/view?usp=sharing

Також підготувати характеристику однієї з українських СЕД

11А

Укр. Мова

  • 44-48 (с. 149-168); впр.5 (с.151-152); впр5 (с.156-157); впр.5 (с.160-161);

впр.5 (с.166-167); впр.5 (с.174-175)

Укр. Літ

Прочитати с. 190-206; вивчити напам’ять с.190, с.195

Математика

Капіносов. ЗНО 2020. §1-17, приклади 1-10

Історія України

  • 22, 23, 24, 25.

Всесвітня історія

  • 13, 14, 15, 16

Англійська мова

Вправа 1-5 на с. 177-179; вправа 2-4 на с.180-181

Німецька мова

Вправа 3 на с.75, 2 на с.77, 4 на с.77, 3 на с.79

Фізика

  • 34, 35; вправа 35 (1-4), 5*; §36-38; вправа 37 (1-5) 7*

Астрономія

Тема 6 с.90-96; тема 7 с. 99-102

Хімія

  • 30 № 239, 242; §31 № 248; §32 № 257; §33 № 261, 267

Географія

Прочитати §23, 24

Зарубіжна літ.Прочитати с.157-199

Біологія

Тема Дом. завд.
Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні Пар. 46, таблиця на стор.179 (письмово)
Критерії забруднення атмосфери, грунтів, гідросфери Підготувати індивідуальні презентації

Інформатика

Опрацювати матеріал та виконати завдання

https://drive.google.com/drive/folders/15I23CQ9bUXcV-j2fqGQgHVwX_YoQU8-g?usp=sharing

11Б

1.Історія України прочитати  §22-23,24,25

2.Всесвітня історія§ 13,14,15,16

3.Українська мова §45-49 вправа 4-5 ст.156

4.Українська література Д.Павличко «Два кольори»; В.Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці»

5.Фізика §34,35 вправа 35(1-4)5*,§36-38,37(1-5)7*

6.Хімія §30  №239,242; §31 №248; §32 №257 §33 №261,267

7.Алгебра §1,2 завдання ст.45,67,93

8.Геометрія §4,5 завдання (Мерзляк 2011р.) ст.91-93,94

9.Географія §23,24

10.Зарубіжна література прочитати твір Б.Брехта  «Матінка Кураж та її діти». Виконати завдання №9 ст.170;  Прочитати оповідання Генріх Велля «Подорожний, коли ти прийдеш у Спа… »;  Написати есе на тему «Проблеми війни і миру»

  1. Біологія
Тема Дом. завд.
Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні Пар. 46, таблиця на стор.179 (письмово)
Критерії забруднення атмосфери, грунтів, гідросфери Підготувати індивідуальні презентації

 

12.Французька мова  1. Підготувати опис ( відео) рецепта 2. Підготувати презентацію українська кухня 3.Опрацювати грам матеріал підручника- пасивна форма дієслів, виконати вправи 1-3 4.створити меню школяра – збалансоване харчування

13.Інформатика

Опрацювати матеріал та виконати завдання

https://drive.google.com/drive/folders/15I23CQ9bUXcV-j2fqGQgHVwX_YoQU8-g?usp=sharing

14.Англійська мава (Мичак О.В.) 

https://drive.google.com/file/d/1MtqugAVGEZ7Dwx_F_DTnaueseTDeQHJy/view?usp=sharing

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *