Перспективний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2026 рік
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням педагогічної ради
(протокол засідання
від 18.04.2025 №9)
Наказ від 18.04.2025 №125-од
ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2026 рік
Конотопського ліцею №2
Конотопської міської ради Сумської області
Конотопський ліцей № 2 Конотопської міської ради Сумської області
| # | Співробітник | Курси | Години | Форма навчання | Дії |
| 1 | Амеліна Тетяна Володимирівна | Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті | 30 | Заочна | |
| 2 | Бієнко Альона Олегівна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 3 | Бараненко Алла Петрівна | Створення інтерактивного навчального контенту за допомогою сучасних освітніх інструментів | 30 | Заочна | |
| 4 | Бочило Тетяна Миколаївна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 5 | Будко Тетяна Олександрівна | Поглиблюємо розуміння віддаленого учіння та навчання іноземної мови | 30 | Заочна | |
| 6 | Волошкова Юлія Вікторівна | Розвиток психологічної стійкості учасників освітнього процесу у воєнний та повоєнний періоди | 30 | Заочна | |
| 7 | Волчинцева Валентина Григорівна | Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті | 30 | Заочна | |
| 8 | Головко Юлія Миколаївна | Створення інтерактивного навчального контенту за допомогою сучасних освітніх інструментів | 30 | Заочна | |
| 9 | Загинайлова Інна Петрівна | Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті | 30 | Заочна | |
| 10 | Загорна Юлія Андріївна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 11 | Кириченко Микола Ігорович | Упровадження інноваційних методів у навчальний процес предметів технологічної освітньої галузі: виклики та можливості | 30 | Заочна | |
| 12 | Козлова Олена Миколаївна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 13 | Кондратенко Владислав Олександрович | Сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури | 30 | Заочна | |
| 14 | Міщенко Анна Олександрівна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 15 | Міщенко Володимир Володимирович | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 17 | Матвійчук Денис Миколайович | Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті | 30 | Заочна | |
| 18 | Матвійчук Олена Борисівна | Використання цифрових технологій навчання на уроках предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» | 30 | Заочна | |
| 19 | Мичак Олена Вікторівна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 20 | Мороз Оксана Олександрівна | Предметно-методична компетентність учителя (викладача) інформатики | 30 | Заочна | |
| 21 | Нікіфорова Аліде Абкадирівна | Інновації в хімічній освіті: від теорії до практики | 30 | Заочна | |
| 22 | Нікашкіна Наталія Валентинівна | Штучний інтелект як інноваційний засіб навчання | 30 | Заочна | |
| 23 | Олеськова Оксана Вікторівна | Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті | 30 | Заочна | |
| 25 | Присікайло Інна Олександрівна | Поглиблюємо розуміння віддаленого учіння та навчання іноземної мови | 30 | Заочна | |
| 27 | Рибець Світлана Дмитрівна | Технології формування успішної особистості: ціннісний аспект | 30 | Заочна | |
| 28 | Рябченко Вікторія Миколаївна | Сучасні інтегративно-інклюзивні технології формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами | 30 | Заочна | |
| 29 | Стеценко Ірина Олександрівна | Штучний інтелект як інноваційний засіб навчання | 30 | Заочна | |
| 30 | Тимошенко Сергій Володимирович | Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті | 30 | Заочна | |
| 31 | Тюріна Тетяна Вікторівна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 33 | Удод Тетяна Петрівна | Технології формування успішної особистості: ціннісний аспект | 30 | Заочна | |
| 34 | Худенко Валентина Павлівна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 35 | Худенко Людмила Григорівна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 36 | Цибіна Галина Іванівна | Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання | 30 | Заочна | |
| 37 | Черняк Наталія Василівна | Технології формування успішної особистості: ціннісний аспект | 30 | Заочна | |
| 38 | Юрченко Сергій Петрович | Сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури | 30 | Заочна | |
| 39 | Ярмош Ірина Сергіївна | Штучний інтелект як інноваційний засіб навчання | 30 | Заочна |








