Перспективний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2026 рік

                                                                                                         

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням педагогічної ради

(протокол засідання

від 18.04.2025 №9)

Наказ від 18.04.2025 №125-од

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2026 рік

Конотопського ліцею №2

Конотопської міської ради Сумської області

 

 

 

 

 

Конотопський ліцей № 2 Конотопської міської ради Сумської області

# Співробітник Курси Години Форма навчання Дії
1 Амеліна Тетяна Володимирівна

[email protected]

Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті 30 Заочна
2 Бієнко Альона Олегівна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
3 Бараненко Алла Петрівна

[email protected]

Створення інтерактивного навчального контенту за допомогою сучасних освітніх інструментів 30 Заочна
4 Бочило Тетяна Миколаївна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
5 Будко Тетяна Олександрівна

[email protected]

Поглиблюємо розуміння віддаленого учіння та навчання іноземної мови 30 Заочна
6 Волошкова Юлія Вікторівна

[email protected]

Розвиток психологічної стійкості учасників освітнього процесу у воєнний та повоєнний періоди 30 Заочна
7 Волчинцева Валентина Григорівна

[email protected]

Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті 30 Заочна
8 Головко Юлія Миколаївна

[email protected]

Створення інтерактивного навчального контенту за допомогою сучасних освітніх інструментів 30 Заочна
9 Загинайлова Інна Петрівна

[email protected]

Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті 30 Заочна
10 Загорна Юлія Андріївна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
11 Кириченко Микола Ігорович

[email protected]

Упровадження інноваційних методів у навчальний процес предметів технологічної освітньої галузі: виклики та можливості 30 Заочна
12 Козлова Олена Миколаївна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
13 Кондратенко Владислав Олександрович

[email protected]

Сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури 30 Заочна
14 Міщенко Анна Олександрівна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
15 Міщенко Володимир Володимирович

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
17 Матвійчук Денис Миколайович

[email protected]

Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті 30 Заочна
18 Матвійчук Олена Борисівна

[email protected]

Використання цифрових технологій навчання на уроках предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» 30 Заочна
19 Мичак Олена Вікторівна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
20 Мороз Оксана Олександрівна

[email protected]

Предметно-методична компетентність учителя (викладача) інформатики 30 Заочна
21 Нікіфорова Аліде Абкадирівна

[email protected]

Інновації в хімічній освіті: від теорії до практики 30 Заочна
22 Нікашкіна Наталія Валентинівна

[email protected]

Штучний інтелект як інноваційний засіб навчання 30 Заочна
23 Олеськова Оксана Вікторівна

[email protected]

Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті 30 Заочна
25 Присікайло Інна Олександрівна

[email protected]

Поглиблюємо розуміння віддаленого учіння та навчання іноземної мови 30 Заочна
27 Рибець Світлана Дмитрівна

[email protected]

Технології формування успішної особистості: ціннісний аспект 30 Заочна
28 Рябченко Вікторія Миколаївна

[email protected]

Сучасні інтегративно-інклюзивні технології формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами 30 Заочна
29 Стеценко Ірина Олександрівна

[email protected]

Штучний інтелект як інноваційний засіб навчання 30 Заочна
30 Тимошенко Сергій Володимирович

[email protected]

Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті 30 Заочна
31 Тюріна Тетяна Вікторівна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
33 Удод Тетяна Петрівна

[email protected]

Технології формування успішної особистості: ціннісний аспект 30 Заочна
34 Худенко Валентина Павлівна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
35 Худенко Людмила Григорівна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
36 Цибіна Галина Іванівна

[email protected]

Освітні втрати дітей з особливими освітніми потребами: шляхи подолання 30 Заочна
37 Черняк Наталія Василівна

[email protected]

Технології формування успішної особистості: ціннісний аспект 30 Заочна
38 Юрченко Сергій Петрович

[email protected]

Сучасні підходи до організації та проведення уроків фізичної культури 30 Заочна
39 Ярмош Ірина Сергіївна

[email protected]

Штучний інтелект як інноваційний засіб навчання 30 Заочна

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *