Сторінки
- HEALTHY SCHOOL: ЗАРАДИ ЗДОРОВИХ ТА РАДІСНИХ ШКОЛЯРІВ
- Безпека в Інтернеті
- Вакансії
- ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ 2018
- Карта сайту
- Контакти
- Матеріально-технічне забезпечення
- Посилання
- Правила прийому до закладу
- Результати моніторингу якості освіти
Публікації за категоріями
- Категорія: EdCamp 2019
- Політика недискримінації (11/13/2019)
- Експерти (11/07/2019)
- 16 ЛИСТОПАДА 2019 Афілійований міні-EdCamp Konotop (11/06/2019)
- Реєстрація відкрита (11/06/2019)
- Розпочинаємо знайомство з експертами та експертками Магістральної(не)конференціїї міні-EdCamp Konotop – яскравими особистостями, які змінюють освіту й сучасний світ, безстрашними, талановитими, спрямованими. Ми разом і добре усвідомлюємо, що в наших руках доля планети Земля. Ми – спільнота відповідального вчительства! (01/25/2019)
- Форма реєстрації (01/25/2019)
- Категорія: Healthy schools:заради здорових і радісних школярів
- Змагання з волейболу між збірними командами вчителів та учнів (05/11/2018)
- Флешмоб до Міжнародного дня запобігання синдрому хронічної втоми (05/10/2018)
- Заняття з елементами тренінгу «Здорове харчування» (05/08/2018)
- Дебатний клуб (05/07/2018)
- Заняття з елементами тренінгу «Харчування й настрій» (05/07/2018)
- HEALTHY SCHOOL (05/05/2018)
- Заняття з елементами тренінгу «Екстремальні види спорту» (05/04/2018)
- Лайн-ап корисної їжі (захист міні-проектів) (05/03/2018)
- Категорія: Безпека в Інтернеті
- #ДеньБезпечногоІнтернету2019 (02/05/2019)
- Навчальний план (09/08/2018)
- Предмети (09/08/2018)
- Використання мобільних телефонів (09/08/2018)
- План проведення батківського всеобучу (09/08/2018)
- Правила безпечної поведінки в Інтернеті для учнів (09/08/2018)
- #saferinternetdayKonotop (02/07/2018)
- Категорія: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ 2018
- СКЛАД ДЕРЖАВНИХ АТЕСТАЦІЙНИХ КОМІСІЙ (05/17/2018)
- Розклад державної підсумкової атестації в 9-х класах (05/17/2018)
- Заходи по підготовці і організованому проведенню закінчення навчального року і державної підсумкової атестації у 2018 році (05/17/2018)
- Проведення державної підсумкової атестації (05/17/2018)
- Погодження матеріалів для проведення державної підсумкової атестації (05/17/2018)
- Про перелік предметів державної підсумкової атестації в основній школі (05/17/2018)
- Створення атестаційних комісій для проведення державної підсумкової атестації учнів 9-х класів (05/17/2018)
- (05/17/2018)
- Категорія: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ 2019
- Результати ДПА у формі ЗНО в 11 класах (06/27/2019)
- Категорія: Додаткові освітні послуги
- Категорія: Звіти
- Звіт керівника 2019-2020 (09/01/2020)
- Замовлення підручників 7 клас (04/07/2020)
- Підсумки державної підсумкової атестації випускників 9-х класів (06/10/2019)
- Територія обслуговування (11/05/2018)
- Категорія: Звіт по державним закупівлям
- Кошторис (01/16/2019)
- (05/14/2018)
- (05/14/2018)
- Державні закупівлі (11/24/2017)
- Категорія: Результати моніторингу якості освіти
- Результати ДПА у форматі ЗНО в 11 класах (09/01/2020)
- Категорія: Річний звіт
- Категорія: Фінансові звіти
- Фінансовий звіт (01/10/2021)
- Кошторис на 2020 рік (02/12/2020)
- Кошторис на 2019 рік (01/13/2020)
- Кошторис 2020 (01/02/2020)
- ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ (09/02/2019)
- Кошторис закладу на 2017 рік (12/05/2017)
- Фінансові звіти (11/24/2017)
- Категорія: ЗНО
- Пробне ЗНО 2021 (12/18/2020)
- ПРОБНЕ ЗНО-2020: НЕ ЙДІТЬ ДО ПУНКТУ ПРОВЕДЕННЯ – ПРОЙДІТЬ ЙОГО ВДОМА (06/14/2020)
- Реєстрація на ЗНО-2020 (02/01/2020)
- Категорія: Моніторинг
- Моніторинг навчальних досягнень учнів з історії України (01/05/2021)
- Моніторинг навчальних досягнень учнів з англійської мови (01/05/2021)
- Моніторинг навчальних досягнень учнів з української мови (01/05/2021)
- Моніторинг навчальних досягнень учнів з математики (01/05/2021)
- Моніторинг успішності учнів за І семестр (12/30/2020)
- Категорія: Навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Освіта дітей з особливими потребами (програми) (11/12/2017)
- Категорія: Новини
- Про організацію відпочинку, оздоровлення та змістовного дозвілля дітей і юнацтва під час зимових шкільних канікул (12/24/2020)
- Про організацію навчання з використанням інформаційно- комунікаційних технологій (14.12.2020-15.12.2020) (12/14/2020)
- Про впровадження профілактичних заходів COVID-19 у навчальному закладі (11/27/2020)
- Форма реєстрації звернень громадян (10/29/2020)
- Інформаційний відео ролик з метою запобігання поширення захворювання Covid-19 (09/07/2020)
- Вітаємо, дорогі учні, шановні батьки! (05/29/2020)
- Пласт для дорослих: Велика Гра, що змінює Україну (05/20/2020)
- Продовження навчального року (05/16/2020)
- Всеукраїнський проєкт «Мішечок» (05/16/2020)
- Вітаємо ученицю 10-Б класу Катю Поповську з перемогою на фінальному етапі «Школи успіху» (05/12/2020)
- ПЕРЕЖИТИ КАРАНТИН: 5 ПОРАД ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ (05/04/2020)
- Вітаємо переможців та їх вчителя Захарченко О.В. (04/30/2020)
- Завдання (03/27/2020)
- Завдання з англійської мови (Мичак О.В.) (03/25/2020)
- 7 порад для захисту (03/25/2020)
- Завдання (03/24/2020)
- Година Землі 2020 (03/24/2020)
- Шановні батьки! (03/24/2020)
- Як жити,коли в країні коронавірус:поради психолога для батьків (03/23/2020)
- Завдання (03/23/2020)
- Як допомогти дітям впоратися зі стресом під час спалаху 2019-nCoV? (03/18/2020)
- Організація освітнього процесу в умовах карантину (03/18/2020)
- Навчальна лабораторія (03/18/2020)
- Завдання для 5 класу з англійської мови, група Мичак О.В. (03/17/2020)
- Електронні адреси вчителів (03/13/2020)
- Організація освітнього процесу в умовах карантину (03/13/2020)
- Про запровадження карантину в закладі освіти (03/12/2020)
- ПОРАДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ (03/12/2020)
- УВАГА (02/28/2020)
- С П И С О К ВЧИТЕЛІВ КОНОТОПСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ II-III СТУПЕНІВ №2 КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ (01/25/2020)
- ДО УВАГИ БАТЬКІВ ТА ШКОЛЯРІВ! (01/21/2020)
- #РазомПротиБулінгу (09/18/2019)
- Моніторинг сайтів (09/14/2019)
- Витяг з закону України “ПРО ОСВІТУ” (09/02/2019)
- eTwinning School (03/28/2019)
- БУЛІНГ – ВИБІР СЛАБКИХ! (02/15/2019)
- Стоп булінг! (02/08/2019)
- ПРЕЗИДЕНТ ПІДПИСАВ ЗАКОН ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (01/18/2019)
- Docuday UA у Конотопській СШ №2 (12/10/2018)
- Підготовка міні-експозиції “Трагічні події Голодомору в Україні не повинні повторитися” (11/21/2018)
- eTwinning Plus (11/16/2018)
- ЗНО 2019 (11/09/2018)
- Учителі України запрошуються до участі в інтернет-конференції «Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти» (11/07/2018)
- Запрошуємо Вас на заходи до 100-річчя з дня народження В.Сухомлинського (09/12/2018)
- Булінг (09/07/2018)
- Проект «Я маю право!» (09/07/2018)
- «Я МАЮ ПРАВО!»: ЗНАТИ З ДИТИНСТВА (09/07/2018)
- ЗНАЙ: ТИ НЕ ОДИН! РАЗОМ ПОДОЛАЄМО БУЛІНГ! (09/07/2018)
- Інформація про кількість класів (05/17/2018)
- П р о т о к о л загальношкільної конференції (05/17/2018)
- Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів (05/17/2018)
- Атестація педагогічних працівників (05/15/2018)
- Сьогодні до Конотопа з передової повернулась 58 окрема мотопіхотна бригада (04/05/2018)
- «Кактус» (03/21/2018)
- До Дня перепоховання героїв Крут на Аскольдовій могилі (03/19/2018)
- “Управління навчальним закладом за допомогою сервісів електронної демократії” (03/19/2018)
- Вибір та замовлення підручників для учнів 5 класу та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти (02/15/2018)
- ЗНО 2018 (02/11/2018)
- Звернення громадян (02/10/2018)
- “Подвиг і трагедія героїв Крут та Іловайська” (01/30/2018)
- День Соборності (01/22/2018)
- ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ! (01/17/2018)
- День Українських кіборгів (01/16/2018)
- Євроклуб “Flash” (12/26/2017)
- Міжнародний день людей з інвалідністю (12/04/2017)
- Відкрився наш новий офіційний сайт (11/07/2017)
- Категорія: Оголошення
- Дистанційне навчання (11/30/2020)
- Вручення атестатів відбудеться 30.07.2020 о 12.00 (07/28/2020)
- До уваги батьків (05/14/2018)
- 2018 рік в Україні проголошено Роком реалізації правопросвітницького проекту “Я маю право!” (05/07/2018)
- Відкрився наш офіційний сайт (11/07/2017)
- Категорія: БУЛІНГ
- Заходи щодо запобігання та протидії булінгу (09/01/2020)
- Рекомендації як протистояти булінгу (02/25/2020)
- ПОРЯДОК РЕАГУВАННЯ НА ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) (02/21/2020)
- ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ ВИХОВНОГО ВПЛИВУ ДО СТОРІН БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) (02/21/2020)
- Про запобігання булінгу (02/19/2020)
- Про алгоритм дії у разі виявлення ознак насильства (02/18/2020)
- Порядок виявлення,розгляду та реагування на випадки булінгу в закладі освіти (02/12/2020)
- Про алгоритм дій у разі виявлення ознак чи фактів насильства,у тому числі булінгу щодо дітей (02/12/2020)
- Порядок реагування на випадки булінгу (02/04/2020)
- ПОРЯДОК РЕАГУВАННЯ НА ДОВЕДЕНІ ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОСІБ, ПРИЧЕТНИХ ДО БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) (01/13/2020)
- ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ (З ДОТРИМАННЯМ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ) ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ (01/13/2020)
- Про організацію роботи щодо запобіганню та протидії насильству та булінгу (01/13/2020)
- Заходи щодо запобігання та протидії булінгу (09/04/2019)
- Категорія: Організація освітнього процесу в умовах карантину
- Завдання 11Б (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 11А (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 10 (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 9Б (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 9А (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 8Б (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 8А (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 7клас (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 6В (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 6Б (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 6А (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 5Б (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 5А (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 15.12.2020 (12/15/2020)
- Завдання 5-Б 17.09-25.09 (09/17/2020)
- Завдання 11б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 11a (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 10б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 10a (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 9б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 9a (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 8б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 8a (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 7б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 7а (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 6 (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 5б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 5а (25.05-29.05) (05/24/2020)
- ЗАВДАННЯ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ (ДЗЮГАЛ Л.В.) (05/15/2020)
- Завдання 11Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 11A (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 10Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 10A (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 9Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 9A (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 8Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 8A (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 7Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 7А (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 6 (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 5 Б(12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 5 А(12.05-22.05) (05/12/2020)
- Контроль читання з французької мови (Дзюгал Л.В.) (05/04/2020)
- Завдання 10А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 5А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 8Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 7Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 6 (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 9Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 10Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 8А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 7А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 5Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 11Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 9А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Віртуальна платформа емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії СOVID-19 (04/24/2020)
- ЯК ГОВОРИТИ З ДИТИНОЮ ПРО COVID-19 (04/24/2020)
- Батькам на час COVID-19 (04/21/2020)
- Розмальовки-антистрес допоможуть знизити тривожність (04/15/2020)
- Завдання 11 Б (04/13/2020)
- Завдання 11 А (04/13/2020)
- Завдання 10 Б (04/13/2020)
- Завдання 10 А (04/13/2020)
- Завдання 9 Б (04/13/2020)
- Завдання 9 А (04/13/2020)
- Завдання 8 Б (04/13/2020)
- Завдання 8 А (04/13/2020)
- Завдання 7 Б (04/13/2020)
- Завдання 7 А (04/13/2020)
- Завдання 6 (04/13/2020)
- Завдання 5 В (04/13/2020)
- Завдання 5 Б (04/13/2020)
- Завдання 5 А (04/13/2020)
- ЩО РОБИТИ, КОЛИ ПОЧИНАЮТЬ ЗДАВАТИ НЕРВИ? (04/13/2020)
- Чим займаються учні СШ №2 на карантині. Оновлюється (04/11/2020)
- Самоврядування Конотопської СШ#2 на карантині. Залишайся вдома (04/10/2020)
- Чим займатися під час карантину? Рекомендації психолога (04/09/2020)
- Онлайн-уроки (04/06/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ АРТ-МАРАФОН (04/03/2020)
- Про продовження карантинних заходів (04/02/2020)
- Навчальна лабораторія (Нікіфорова А.О.) (04/02/2020)
- Твій креативний календар на квітень (04/01/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ АРТ-МАРАФОН (04/01/2020)
- Завдання з української мови та літератури(Пономорьова Л.М.) (04/01/2020)
- Захищай себе та інших (03/31/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ АРТ-МАРАФОН (03/31/2020)
- Завдання з хімії (03/31/2020)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ (03/31/2020)
- Завдання з історії та української мови (виконати до 6 квітня) Черняк Н. В. (03/31/2020)
- Завдання з математики (виконати до 6 квітня) Власенко Т.В. (03/31/2020)
- Завдання з географії для 6 класу (до 05.04) (03/30/2020)
- Завдання з зарубіжної літератури (Тюрина Т.В.) (03/30/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ (03/30/2020)
- Речі поза моїм впливом (03/27/2020)
- Завдання з української мови для 5 – А класу (03/26/2020)
- Читайте разом з нами! (03/26/2020)
- Чим зайняти дитину під час карантину. Поради психолога (03/26/2020)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ СУМСЬКОГО ОІППО ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ПЕРІОД ОГОЛОШЕННЯ КАРАНТИНУ (03/25/2020)
- Карантин: чим зайняти дитину на “вимушених канікулах” (03/24/2020)
- Як говорити з дітьми про епідемію (03/23/2020)
- Про роботу закладів освіти у період карантину (03/16/2020)
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в період карантину (03/13/2020)
- Про організацію навчання за дистанційною формою (03/13/2020)
- Категорія: Освітні програми
- Освітня програма (09/01/2020)
- Освітння програма 2019-2020 (09/02/2019)
- Освітня програма 2018-2019 (11/04/2018)
- Освітні програми (11/07/2017)
- Категорія: Оцінювання
- Оцінювання членів адміністрації (05/15/2018)
- Категорія: Про заклад
- Наявність вакантних посад (09/01/2020)
- Кадровий склад (09/01/2020)
- Паспорт закладу освіти (09/01/2020)
- Штатний розпис (09/01/2020)
- Навчально-матеріальна база закладу освіти (09/01/2020)
- ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ (01/14/2020)
- УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (01/14/2020)
- Штатний розпис (01/13/2020)
- КОДЕКС БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА (12/27/2019)
- РОЗМІР ПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ (09/04/2019)
- Наказ про організацію харчування в закладі освіти на 2019-2020 н.р. (09/03/2019)
- НАЯВНІСТЬ ГУРТОЖИТКІВ ТА ВІЛЬНИХ МІСЦЬ У НИХ, РОЗМІР ПЛАТИ ЗА ПРОЖИВАННЯ (09/03/2019)
- МОВА (МОВИ) ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (09/03/2019)
- Навчальний план 2019-2020 (09/02/2019)
- Робочий навчальний план 2019-2020 (09/02/2019)
- Територія обслуговування (09/02/2019)
- Територія обслуговування (09/02/2019)
- Кодекс доброчесності (09/14/2018)
- Мікрорайон Конотопської спеціалізованої школи ІІ-ІІІ ступенів №2 (05/17/2018)
- Про заклад (11/07/2017)
- Категорія: Освітні та інші послуги
- Категорія: Правила прийому до закладу освіти
- Шановні батьки майбутніх п’ятикласників! (04/30/2020)
- ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (01/30/2020)
- Категорія: Структура закладу освіти
- Категорія: Установчі документи
- Забезпечення приміщеннями (09/01/2020)
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливим освітніми потребами (09/01/2020)
- Надання додаткових освітніх послуг (09/01/2020)
- Розмір плати за навчання здобувачів освіти (09/01/2020)
- Наявність гуртожитків (09/01/2020)
- Мова освітнього процесу (09/01/2020)
- Ліцензований обсяг (09/01/2020)
- Навчальний план 2020-2021 (09/01/2020)
- Мікрорайон СШ№2 (09/01/2020)
- Штатний розпис (01/02/2020)
- Статут Конотопської спеціалізованої школи II-III ступенів №2 (11/07/2019)
- Ліцензія ЗО (09/02/2019)
- Про видачу ліцензій на освітню діяльність закладів освіти (06/08/2019)
- РОЗПОРЯДЖЕННЯ (06/05/2019)
- Документи щодо атестації Конотопської спеціалізованої школи II-III ступенів №2 Конотопської міської ради (11/12/2017)
- Ліцензія на впровадження освітньої діяльності (11/07/2017)
- Категорія: СТОРІНКА ПСИХОЛОГА
- Як допомогти дитині організувати навчальний процес вдома (01/13/2021)
- ЯК ЗОСЕРЕДИТИСЯ НА ГОЛОВНОМУ? (01/13/2021)
- ТОП-10 правил безпечного Інтернету (12/07/2020)
- 7 порад,як дітям не втрапити вхалепу в інтернеті (05/28/2020)
- ВПРАВИ З АРТ-ТЕРАПІЇ ДЛЯ РЕЛАКСАЦІЇ (05/22/2020)
- 9 фраз на підтримку близькій людині (05/19/2020)
- Мої здобутки під час каратнтину (05/14/2020)
- ЯК РОЗВИВАТИ В СОБІ ПОЧУТТЯ ВДЯЧНОСТІ ТА РАДІТИ КОЖНОМУ ДНЮ (05/12/2020)
- Про кібербулінг для дітей (05/06/2020)
- Небезпека в Інтернеті (05/01/2020)
- Календар дій на травень (05/01/2020)
- Домашнє насильство:як захиститись в умовах карантину (04/28/2020)
- Гімн самому собі (04/24/2020)
- Короткометражний мультик про цінності (04/24/2020)
- ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ ОНЛАЙН (04/24/2020)
- ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ ОНЛАЙН (04/23/2020)
- Творчий конкурс «Психологія у моєму житті» (04/22/2020)
- ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ ОНЛАЙН (04/22/2020)
- ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ ОНЛАЙН (04/21/2020)
- Тиждень психології (04/21/2020)
- Родина на карантині (04/06/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ АРТ-МАРАФОН (04/02/2020)