Сторінки
- HEALTHY SCHOOL: ЗАРАДИ ЗДОРОВИХ ТА РАДІСНИХ ШКОЛЯРІВ
- Безпека в Інтернеті
- Вакансії
- ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ 2018
- Карта сайту
- Контакти
- Матеріально-технічне забезпечення
- Посилання
- Правила прийому до закладу
- Результати моніторингу якості освіти
Записи по категоріям
- Категорія: EdCamp 2019
- Політика недискримінації (11/13/2019)
- 16 ЛИСТОПАДА 2019 Афілійований міні-EdCamp Konotop (11/06/2019)
- Реєстрація відкрита (11/06/2019)
- Форма реєстрації (01/25/2019)
- Категорія: Healthy schools:заради здорових і радісних школярів
- Змагання з волейболу між збірними командами вчителів та учнів (05/11/2018)
- Флешмоб до Міжнародного дня запобігання синдрому хронічної втоми (05/10/2018)
- Заняття з елементами тренінгу «Здорове харчування» (05/08/2018)
- Дебатний клуб (05/07/2018)
- Заняття з елементами тренінгу «Харчування й настрій» (05/07/2018)
- HEALTHY SCHOOL (05/05/2018)
- Заняття з елементами тренінгу «Екстремальні види спорту» (05/04/2018)
- Лайн-ап корисної їжі (захист міні-проектів) (05/03/2018)
- Категорія: Безпека в Інтернеті
- #ДеньБезпечногоІнтернету2019 (02/05/2019)
- Використання мобільних телефонів (09/08/2018)
- План проведення батківського всеобучу (09/08/2018)
- Правила безпечної поведінки в Інтернеті для учнів (09/08/2018)
- #saferinternetdayKonotop (02/07/2018)
- Категорія: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ 2018
- Розклад державної підсумкової атестації в 9-х класах (05/17/2018)
- Проведення державної підсумкової атестації (05/17/2018)
- Погодження матеріалів для проведення державної підсумкової атестації (05/17/2018)
- Про перелік предметів державної підсумкової атестації в основній школі (05/17/2018)
- Створення атестаційних комісій для проведення державної підсумкової атестації учнів 9-х класів (05/17/2018)
- (05/17/2018)
- Категорія: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ 2019
- Результати ДПА у формі ЗНО в 11 класах (06/27/2019)
- Категорія: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- Наказ про дистанційну форму навчання (03/17/2023)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАВЧАННЯ ЗМІСТУ ПРЕДМЕТІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (11/09/2021)
- Завдання 5A (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 5Б (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 6A (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 6Б (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 7 (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 8A (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 8Б (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 9A (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 9Б (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 10 (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 11A (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 11Б (05.05-07.05) (05/04/2021)
- Завдання 5A (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 5Б (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 6A (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 6Б (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 7 (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 8A (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 8Б (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 9A (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 9Б (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 10 (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 11A (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 11Б (26.04.30.04) (04/25/2021)
- Завдання 5A (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 5Б (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 6A (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 6Б (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 7 (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 8A (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 8Б (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 9A (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 9Б (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 10 (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 11A (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 11Б (19.04-23.04) (04/18/2021)
- Завдання 5A (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 5Б (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 6A (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 6Б (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 7 (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 8A (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 8Б (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 9A (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 9Б (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 10 (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 11A (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 11Б (12.04-16.04) (04/09/2021)
- Завдання 5A (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 5Б (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 6A (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 6Б (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 7 (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 8A (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 8Б (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 9A (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 9Б (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 10 (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 11A (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 11Б (05.04-09.04) (04/04/2021)
- Завдання 11Б (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 11A (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 10 (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 9Б (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 9А (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 8Б (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 8A (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 7 (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 6Б (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 6A (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 5Б (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 5А (22.03-26.03.21) (03/21/2021)
- Завдання 5Б (02.03-08.03) (03/01/2021)
- Завдання 11Б (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 11А (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 10 (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 9Б (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 9А (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 8Б (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 8А (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 7 (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 6Б (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 6А (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 5Б (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 5А (18.01-22.01) (01/17/2021)
- Завдання 11Б (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 11А (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 10 (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 9Б (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 9А (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 8Б (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 8А (11.01-15.01) (01/11/2021)
- Завдання 7клас (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 6В (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 6Б (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 6А (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 5Б (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 5А (11.01-15.01) (01/10/2021)
- Завдання 15.12.2020 (12/15/2020)
- Завдання 5-Б 17.09-25.09 (09/17/2020)
- Завдання 11б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 11a (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 10б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 10a (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 9б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 9a (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 8б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 8a (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 7б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 7а (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 6 (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 5б (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 5а (25.05-29.05) (05/24/2020)
- Завдання 11Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 11A (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 10Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 10A (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 9Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 9A (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 8Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 8A (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 7Б (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 7А (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 6 (12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 5 Б(12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 5 А(12.05-22.05) (05/12/2020)
- Завдання 10А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 5А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 8Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 7Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 6 (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 9Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 10Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 8А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 7А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 5Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 11Б (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Завдання 9А (27.04-11.05) (04/26/2020)
- Віртуальна платформа емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії СOVID-19 (04/24/2020)
- ЯК ГОВОРИТИ З ДИТИНОЮ ПРО COVID-19 (04/24/2020)
- Батькам на час COVID-19 (04/21/2020)
- Розмальовки-антистрес допоможуть знизити тривожність (04/15/2020)
- Завдання 11 Б (04/13/2020)
- Завдання 11 А (04/13/2020)
- Завдання 10 Б (04/13/2020)
- Завдання 10 А (04/13/2020)
- Завдання 9 Б (04/13/2020)
- Завдання 9 А (04/13/2020)
- Завдання 8 Б (04/13/2020)
- Завдання 8 А (04/13/2020)
- Завдання 7 Б (04/13/2020)
- Завдання 7 А (04/13/2020)
- Завдання 6 (04/13/2020)
- Завдання 5 В (04/13/2020)
- Завдання 5 Б (04/13/2020)
- Завдання 5 А (04/13/2020)
- ЩО РОБИТИ, КОЛИ ПОЧИНАЮТЬ ЗДАВАТИ НЕРВИ? (04/13/2020)
- Чим займатися під час карантину? Рекомендації психолога (04/09/2020)
- Чим займатися під час карантину?Рекомендації психолога (04/09/2020)
- Онлайн-уроки (04/06/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ АРТ-МАРАФОН (04/03/2020)
- Про продовження карантинних заходів (04/02/2020)
- Твій креативний календар на квітень (04/01/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ АРТ-МАРАФОН (04/01/2020)
- Захищай себе та інших (03/31/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ АРТ-МАРАФОН (03/31/2020)
- Завдання з хімії (03/31/2020)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ (03/31/2020)
- Завдання з географії для 6 класу (до 05.04) (03/30/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ (03/30/2020)
- Речі поза моїм впливом (03/27/2020)
- Завдання з української мови для 5 – А класу (03/26/2020)
- Читайте разом з нами! (03/26/2020)
- Чим зайняти дитину під час карантину. Поради психолога (03/26/2020)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ СУМСЬКОГО ОІППО ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В ПЕРІОД ОГОЛОШЕННЯ КАРАНТИНУ (03/25/2020)
- 7 порад для захисту (03/25/2020)
- Карантин: чим зайняти дитину на “вимушених канікулах” (03/24/2020)
- Завдання (03/24/2020)
- Година Землі 2020 (03/24/2020)
- Шановні батьки! (03/24/2020)
- Як жити,коли в країні коронавірус:поради психолога для батьків (03/23/2020)
- Завдання (03/23/2020)
- Як говорити з дітьми про епідемію (03/23/2020)
- Як допомогти дітям впоратися зі стресом під час спалаху 2019-nCoV? (03/18/2020)
- Організація освітнього процесу в умовах карантину (03/18/2020)
- Навчальна лабораторія (03/18/2020)
- Організація освітнього процесу в умовах карантину (03/13/2020)
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в період карантину (03/13/2020)
- Про організацію навчання за дистанційною формою (03/13/2020)
- Про запровадження карантину в закладі освіти (03/12/2020)
- ПОРАДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ (03/12/2020)
- Категорія: замовлення підручників
- Замовлення підручників (01/27/2022)
- Категорія: Звіти
- Замовлення підручників 7 клас (04/07/2020)
- Категорія: Звіт по державним закупівлям
- Категорія: Результати моніторингу якості освіти
- Категорія: ЗНО
- Пробне ЗНО 2021 (12/18/2020)
- ПРОБНЕ ЗНО-2020: НЕ ЙДІТЬ ДО ПУНКТУ ПРОВЕДЕННЯ – ПРОЙДІТЬ ЙОГО ВДОМА (06/14/2020)
- Реєстрація на ЗНО-2020 (02/01/2020)
- Категорія: ЗНО 2022
- Про проведення роз’яснювальної роботи щодо пробного ЗНО-2022 (12/09/2021)
- Про проведення роз`яснювальної роботи щодо ЗНО 2022 (12/09/2021)
- ЗНО 2022 (12/09/2021)
- КАЛЕНДАР ПРОБНОГО ЗНО 2022 (12/09/2021)
- ЗНО 2022 (12/09/2021)
- Вимоги щодо реєстрації осіб для участі у пробному ЗНО-2022 року (12/09/2021)
- КАЛЕНДАР ПРОВЕДЕННЯ ЗНО-2022 ( НАКАЗ МОНУ ВІД 02.11.2021 №1166) (12/09/2021)
- Категорія: Критерії оцінювання
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з історії (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства (09/02/2022)
- Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів(чинні для 5 класів) (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з географії (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з біології (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання (09/02/2022)
- Критерії навчальних досягнень учнів з математики (09/02/2022)
- Критерії оцінювання (09/01/2022)
- Категорія: Навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Освіта дітей з особливими потребами (програми) (11/12/2017)
- Категорія: Новини
- Як подати звернення до управління Державної служби якості освіти у Сумській області (03/15/2023)
- Координатор вашого закладу освіти (10/19/2021)
- 7 кроків до Інтернет-безпеки (10/01/2021)
- Про інформаційні матеріали до Дня Конституції України (06/17/2021)
- Як впоратися зі стресом: інструкція-комікс від ВООЗ (05/06/2021)
- Компанія VENCON розпочинає конкурс для українських студентів та учнів України з видачі гранту на навчання в розмірі 12 000 гривень (05/06/2021)
- Як впоратися зі стресом: інструкція-комікс від ВООЗ (05/06/2021)
- Всеукраїнська акція «Створюємо ліси разом» (04/18/2021)
- Оберіть той спосіб, який допоможе вам зберігати спокій та тверезий розум (04/06/2021)
- 16 днів проти насильства (12/04/2020)
- Про впровадження профілактичних заходів COVID-19 у навчальному закладі (11/27/2020)
- Інформаційний відео ролик з метою запобігання поширення захворювання Covid-19 (09/07/2020)
- Вітаємо, дорогі учні, шановні батьки! (05/29/2020)
- Пласт для дорослих: Велика Гра, що змінює Україну (05/20/2020)
- ПЕРЕЖИТИ КАРАНТИН: 5 ПОРАД ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ (05/04/2020)
- Завдання (03/27/2020)
- УВАГА (02/28/2020)
- ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ (02/07/2020)
- ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ОСВІТНІХ ТА ІНШИХ ПОСЛУГ, ЇХ ВАРТІСТЬ, ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ОПЛАТИ (01/30/2020)
- ДО УВАГИ БАТЬКІВ ТА ШКОЛЯРІВ! (01/21/2020)
- Результати ДПА у формі ЗНО в 11 класах (11/08/2019)
- #РазомПротиБулінгу (09/18/2019)
- Моніторинг сайтів (09/14/2019)
- Витяг з закону України “ПРО ОСВІТУ” (09/02/2019)
- eTwinning School (03/28/2019)
- БУЛІНГ – ВИБІР СЛАБКИХ! (02/15/2019)
- Стоп булінг! (02/08/2019)
- ПРЕЗИДЕНТ ПІДПИСАВ ЗАКОН ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (01/18/2019)
- Docuday UA у Конотопській СШ №2 (12/10/2018)
- Підготовка міні-експозиції “Трагічні події Голодомору в Україні не повинні повторитися” (11/21/2018)
- eTwinning Plus (11/16/2018)
- ЗНО 2019 (11/09/2018)
- Учителі України запрошуються до участі в інтернет-конференції «Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти» (11/07/2018)
- Запрошуємо Вас на заходи до 100-річчя з дня народження В.Сухомлинського (09/12/2018)
- Булінг (09/07/2018)
- Проект «Я маю право!» (09/07/2018)
- «Я МАЮ ПРАВО!»: ЗНАТИ З ДИТИНСТВА (09/07/2018)
- ЗНАЙ: ТИ НЕ ОДИН! РАЗОМ ПОДОЛАЄМО БУЛІНГ! (09/07/2018)
- П р о т о к о л загальношкільної конференції (05/17/2018)
- Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів (05/17/2018)
- «Кактус» (03/21/2018)
- До Дня перепоховання героїв Крут на Аскольдовій могилі (03/19/2018)
- “Управління навчальним закладом за допомогою сервісів електронної демократії” (03/19/2018)
- Вибір та замовлення підручників для учнів 5 класу та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти (02/15/2018)
- ЗНО 2018 (02/11/2018)
- “Подвиг і трагедія героїв Крут та Іловайська” (01/30/2018)
- День Соборності (01/22/2018)
- День Українських кіборгів (01/16/2018)
- Євроклуб “Flash” (12/26/2017)
- Міжнародний день людей з інвалідністю (12/04/2017)
- Відкрився наш новий офіційний сайт (11/07/2017)
- Категорія: Оголошення
- Консультант нашого закладу освіти (02/24/2023)
- Стань воїном кіберфронту! (02/01/2023)
- Номери “гарячих ліній” (11/29/2021)
- Ніколи не мовчіть про насильство! (06/10/2021)
- Тільки не мовчи! (06/03/2021)
- Вручення атестатів відбудеться 30.07.2020 о 12.00 (07/28/2020)
- До уваги батьків (05/14/2018)
- 2018 рік в Україні проголошено Роком реалізації правопросвітницького проекту “Я маю право!” (05/07/2018)
- Відкрився наш офіційний сайт (11/07/2017)
- Категорія: БУЛІНГ
- Ще раз про булінг. Інформація до Всесвітнього дня запобігання булінгу. (10/03/2022)
- План заходів з протидії булінгу 2022-2023 (09/02/2022)
- Відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування) (01/18/2021)
- Рекомендації як протистояти булінгу (02/25/2020)
- ПОРЯДОК РЕАГУВАННЯ НА ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) (02/21/2020)
- ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ ВИХОВНОГО ВПЛИВУ ДО СТОРІН БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) (02/21/2020)
- Про запобігання булінгу (02/19/2020)
- Про алгоритм дії у разі виявлення ознак насильства (02/18/2020)
- Порядок виявлення,розгляду та реагування на випадки булінгу в закладі освіти (02/12/2020)
- Про алгоритм дій у разі виявлення ознак чи фактів насильства,у тому числі булінгу щодо дітей (02/12/2020)
- Порядок реагування на випадки булінгу (02/04/2020)
- ПОРЯДОК РЕАГУВАННЯ НА ДОВЕДЕНІ ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОСІБ, ПРИЧЕТНИХ ДО БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) (01/13/2020)
- ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ (З ДОТРИМАННЯМ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ) ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ) В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ (01/13/2020)
- Про організацію роботи щодо запобіганню та протидії насильству та булінгу (01/13/2020)
- Категорія: Освітні програми
- Освітня програма на 2022-2023 навчальний рік (09/01/2022)
- Категорія: Оцінювання
- Категорія: Пожежна безпека
- Пожежна безпека (09/01/2020)
- Категорія: Про заклад
- Наявність вакантних посад (09/03/2021)
- Наявність вакантних посад (01/01/2021)
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (12/30/2020)
- ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ (01/14/2020)
- УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ (01/14/2020)
- КОДЕКС БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА (12/27/2019)
- РОЗМІР ПЛАТИ ЗА НАВЧАННЯ (09/04/2019)
- Наказ про організацію харчування в закладі освіти на 2019-2020 н.р. (09/03/2019)
- НАЯВНІСТЬ ГУРТОЖИТКІВ ТА ВІЛЬНИХ МІСЦЬ У НИХ, РОЗМІР ПЛАТИ ЗА ПРОЖИВАННЯ (09/03/2019)
- МОВА (МОВИ) ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (09/03/2019)
- КОДЕКС АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ (09/15/2018)
- Про заклад (11/07/2017)
- Категорія: Установчі документи
- Профілактика гострих кишкових інфекцій (02/20/2022)
- Стратегія розвитку (07/02/2021)
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливим освітніми потребами (09/01/2020)
- Розмір плати за навчання здобувачів освіти (09/01/2020)
- Наявність гуртожитків (09/01/2020)
- Ліцензія ЗО (09/02/2019)
- Ліцензія на впровадження освітньої діяльності (11/07/2017)
- Категорія: СТОРІНКА ПСИХОЛОГА
- Мрія (02/02/2023)
- У цей складний для усіх час потреба психологічної допомоги є вкрай актуальною. Дорослі та діти, які перебувають у гострому стресовому стані, потребують психологічної підтримки, тому отримати допомогу ви можете через Гарячу Лінію Довіри від МГО “Людина в біді”! (12/07/2022)
- В рамках акції “16 днів проти насильства” пропоную поради, як розпізнати насильство та як йому протистояти (11/30/2022)
- Актуальні поради! (10/20/2022)
- Методи швидкого заспокоєння у кризовій ситуації (10/12/2022)
- Як позбутися відчуття тривоги (09/26/2022)
- Корисні техніки для дорослих (09/09/2022)
- Як допомогти дитині навчатися,коли навколо війна? (09/08/2022)
- Корисна інформація (05/26/2022)
- Як боротися з тривожними думками або техніка корисного мислення (05/06/2022)
- Розлука під час війни, або як бути сонцями один для одного (05/03/2022)
- Поради для батьків (04/25/2022)
- 💙💛 Поради батькам щодо стабілізації власного психоемоційного стану (04/20/2022)
- Як подбати про свій ментальний стан під час війни (04/19/2022)
- 🆘ПРОСТІ ПРАКТИКИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ЗНИЗИТИ ТРИВОЖНІСТЬ (04/14/2022)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ (04/13/2022)
- Психологічна допомога (04/11/2022)
- Тілесні техніки для дітей (04/08/2022)
- Якщо вам дуже хочеться додому, то цей допис обов’язковий до прочитання ⬇️ (03/31/2022)
- Техніка первинної самодопомоги при стані тривожності (03/24/2022)
- В часі війни нема сенсу говорити про зняття стресу чи тривоги — під бомбардуванням неможливо бути нетривожним і розслабленим (03/24/2022)
- Техніка заспокоєння думок «Ментальний колаж» від Тетяни Забзалюк—Брус психолог, гіпнотерапевт, Президент Міжнародної Асоціації «Гільдія Інтегративноі Психології» (03/22/2022)
- Як підтримати дітей під час війни (03/18/2022)
- Поради батькам (03/14/2022)
- Психологічні поради для підлітків під час війни (03/07/2022)
- Як допомогти собі та близьким у період війни (03/07/2022)
- Корисні вправи! (03/05/2022)
- Як пережити кризу та зберегти спокій (03/05/2022)
- #дітивійни: *Як допомогти пережити травматичний досвід старшим дітям* (03/04/2022)
- Ці 6 вправ допоможуть контролювати стрес (03/04/2022)
- Заспокоюємо себе та інших (03/04/2022)
- Як підтримати вашу дитину у разі бомбардування (03/04/2022)
- Експрес-методи подолання стресу (03/04/2022)
- Ознаки психологічної травми у дитини (03/04/2022)
- Як заспокоїти дітей під час війни? (03/04/2022)
- 10 порад дітям, як опановувати емоції (02/15/2022)
- 8 лютого – День безпеки в Інтернеті (02/08/2022)
- Актуально! (02/04/2022)
- Що робити,якщо ви – свідок домашнього насильства? (01/21/2022)
- Особистий план безпеки для постраждалих від домашнього насильства (01/15/2022)
- НА ДОПОМОГУ ДІТЯМ (11/29/2021)
- НА ДОПОМОГУ БАТЬКАМ! (11/26/2021)
- Актуально! На допомогу батькам (11/11/2021)
- Батьки в смартфоні та інших гаджетах: вплив на дітей (11/10/2021)
- ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (10/18/2021)
- Як захистити дітей від сексуального насильства в Інтернеті? (09/03/2021)
- ЯК УНИКНУТИ ДИСТРЕСУ У ДІТЕЙ ПІСЛЯ КАНІКУЛ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПСИХОЛОГА (09/03/2021)
- Рекомендації психолога батькам щодо адаптації дітей до школи (09/02/2021)
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ПСИХОЛОГА ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ (09/01/2021)
- Як впоратися зі стресом: інструкція-комікс від ВООЗ (05/06/2021)
- Коли батьки хворіють #COVID19, діти можуть відчувати тривогу, страх та занепокоєння (05/05/2021)
- Кібербезпека (04/26/2021)
- Тиждень психології. День 5 (04/26/2021)
- Тиждень психології. День 5 (04/26/2021)
- Тиждень психології. День 4. Обмін натхненням (04/22/2021)
- Телефони довіри (04/21/2021)
- Тиждень психології. День 3. Все, що я люблю (04/21/2021)
- Тиждень психології. День 2 (04/20/2021)
- Тиждень психології. День 1. Марафон антибуденності (04/19/2021)
- Тиждень психології (04/19/2021)
- Поради психолога. Як оптимально організувати дистанційне навчання дитини. Пам’ятка для батьків (04/15/2021)
- Батькам на час COVID-19 (04/09/2021)
- Поради психолога учням під час підготовки до ЗНО📋 (04/07/2021)
- Цінність життя 🌼 (04/06/2021)
- ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ! ЯК ПІДТРИМАТИ СВОЮ ДИТИНУ? ПОРАДИ БАТЬКАМ (02/03/2021)
- “Пригадуємо доброту” (01/20/2021)
- Пропоную письмову практику “Що не скасовано” (01/18/2021)
- Як допомогти дитині організувати навчальний процес вдома (01/13/2021)
- ЯК ЗОСЕРЕДИТИСЯ НА ГОЛОВНОМУ? (01/13/2021)
- ТОП-10 правил безпечного Інтернету (12/07/2020)
- 7 порад,як дітям не втрапити вхалепу в інтернеті (05/28/2020)
- ВПРАВИ З АРТ-ТЕРАПІЇ ДЛЯ РЕЛАКСАЦІЇ (05/22/2020)
- 9 фраз на підтримку близькій людині (05/19/2020)
- ЯК РОЗВИВАТИ В СОБІ ПОЧУТТЯ ВДЯЧНОСТІ ТА РАДІТИ КОЖНОМУ ДНЮ (05/12/2020)
- Про кібербулінг для дітей (05/06/2020)
- Небезпека в Інтернеті (05/01/2020)
- Календар дій на травень (05/01/2020)
- Домашнє насильство:як захиститись в умовах карантину (04/28/2020)
- Гімн самому собі (04/24/2020)
- Короткометражний мультик про цінності (04/24/2020)
- ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ ОНЛАЙН (04/24/2020)
- ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ ОНЛАЙН (04/23/2020)
- Творчий конкурс «Психологія у моєму житті» (04/22/2020)
- ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ ОНЛАЙН (04/22/2020)
- ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ ОНЛАЙН (04/21/2020)
- Тиждень психології (04/21/2020)
- КІЛЬКА СПОСОБІВ УНИКНУТИ НУДНОГО КАРАНТИНУ АРТ-МАРАФОН (04/02/2020)
- Категорія: ХАРЧУВАННЯ
- Меню (02/20/2022)
- Досвід упровадження реформи харчування в Конотопській спеціалізованій школі ІІ-ІІІ ступенів №2 Конотопської міської ради Сумської області (02/20/2022)
- Опис страв 1 (02/20/2022)
- Опис страв 2 (02/20/2022)
- Принципи здорового харчування (02/20/2022)
- Ризики алергій (02/20/2022)
- Алергени (02/20/2022)