СЕКТИ, НЕБЕЗПЕЧНІ ГРУПИ ТА ОНЛАЙН-ІГРИ: що варто знати батькам, щоб захистити дитину

Можливо, це зображення текст

Возможно, это изображение текст «Небезпечнй групи часто використовують вразлив.сть π.ДЛ΄τκίВ, щоб залучити x до деструктивной дίяльнос. Це можуть бути: M Радикальй угруповання, що пίдбурюють до насильства. «Смертельни гри>>, що штовхають д.тей на самопошкодження. Секти, що об.цяють «стину» в обмін на повну покору.»

Возможно, это изображение текст «ПРИЧИНИ, ЧОмУ Дти ДОлучАютЬСя до НЕБЕЗПЕЧНОЙ дяльност Потреба у визнанн.. Якщо дитина не отримуе достатньо уваги та п.дтримки вдома, вона може шукати схвалення та прийняття .нших групах. Видчуття 30ЛЯЦ. ПίДлки, яки не мають м.цних зВ'я3.в i3 родиною або однол.тками, стають легшими м.шенями для манипуляторив. Пошук сенсу. в умовах естаб.льност багато дитей шукають .деологίю чи спильноту, яка дасть ÎM видчуття мети.»

Возможно, это изображение текст «Адренали.н та ц.кавись. П.длтковиЙ МОЗОК схильний до ризикованой повединки, a небезпечни групи пропонують İM в.дчуття екстриму. Потреба y контролί. Дίти, Як видчувають себе безпорадними в умовах в.йни або сίмейних проблем, можуть долучатися до адикальних сп.льнот, щоб мати видчуття впливу на ситуацию. Финансова або материальна вигода. Деяки групи вербують дίтей, об.цяючи İM грош., чи iHwi винагороди. Емоцийний шантаж або ман.пуляц.я. Дитину можуть змусити в.рити, що вона повинна щось зробити, щоб <<врятувати» инших чи довести свою в.рнίсть грп..»

Возможно, это изображение текст

Возможно, это изображение текст «ПОчНТЬ зБЛИЖАТИСЯ ПОСТУПОВО Якщо дитина уникае розмов, почнть в.дновлювати дов.ру через сп.лЬН. заняття- прогулянки, перегляд фίлМ.в, настильни гри або будь-як. iHWI активност,, як Ϊй Ц.кавй. Не змушуйте розмовляти, a просто проводьте бильше часу разом. БУДЬТЕ ТЕрПлЯчими He вимагайте негайного в.дкриття або щирих зизнань. Якщо дитина видчувае, Що ii пίдштовхують, вона може ще б.льше в.ддалитися. Дайте Й простир для поступового в.дновлення контакту.»

Возможно, это изображение текст

Возможно, это изображение текст «НЕ КРИТИкУЙТЕ TA НЕ ЗАСУДЖУЙТЕ Нав.ть якщо дитина каже ч, и здаються вам неприйнятними, краще запитайте: «Що тебе в цьому приваблюе?>> <<Як ти себе почуваеш, коли читаеш читаеш/дивишся дивишся це?>> «Що ти думаеш про цю ситуацию?> Це допоможе вам краще зрозумити ii мотиви та знайти точки дотику.»

Возможно, это изображение текст «СТВОРИТЬ БЕзПЕЧНИЙ ΠΡОСТИР Дитина знати, що вона може звернутися до вас без страху покарання, нав.ть якщо зробила помилку. Покажить й, що вона не залишиться одна y складн.й ситуац.. Наприклад: <<Якщо щось турбуе, ти завжди можеш розповисти. Ми знайдем рашення разом». <<Я не буду тебе сварити, я просто хочу зрозум.ти, що в.дбуваеться>. «MeHi важливо, щоб ти була/був у безпеци>>.»

Возможно, это изображение текст «пидключТЬ ФАХИВЦИВ АБО НЕИтРАлЬНОГО ПОСЕРЕДНИКА Якщо ви бачите, що ситуация загострюеться, зверн.ться до шкильного психолога, социального працивника або незалежного експерта, який зможе встановити контакт i3 дитиною. Важливо, щоб це була людина, ЯК.й вона може довиряти. Ваша пидтримка та довира захист для ВашоΪ дитини! найкращий»

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *